Andra veckan!

Andra veckan har flytit på bättre men fortfarande så mycket nytt och lär mig nya saker varje dag och eftersom allt på datorerna är på spanska så är det svårt att lära sig menmen det går framåt iaf! 


Har inte fått lära mig än hur man checkar in gäster för det är lite mer komplicerat och ingen har riktigt haft tid att visa mig och lära mig än. Även fast vi är 3-6 st i receptionen hela dagarna så har vi alla fullt upp hela tiden. 

Är så nöjd med de jag jobbar med alla är så trevliga och jag har börjat känna mig bekvämare så är mer avslappnad vilket känns skönt:) 

Hittills har jag bara träffat på några få svenskar vilket är tråkigt eftersom det bara är fransmän & tyskar för det mesta vilket gör att jag inte känner att jag kan bidra med så mycket i jobbet känns mest som jag är ivägen men försöker att inte tänka på det men hade nog varit smartast om jag var på ett hotell med scandinaviska gäster så jag kunde bidra med något. Har även fått höra att det är så konstigt att jag fick jobb här utan att kunna spanska, trodde faktist engelska var viktigast för det men här ses spanskan som de absolut viktigaste förstår faktist inte varför när jag pratar med turister hela dagarna.

Här är lite bilder från mina lediga dagar då vi drog ett gäng till stranden osv:)

Allmänt | |
Upp