Första dagen!!

Hej!


Idag var min första dag i receptionen, det är fredag och det är den stressigaste dagen i veckan vilket jag märkte. Men det har gått bra började kl 12 och slutade kl 8 vilket jag tyckte var en bra tid. Alla har varit jätte trevliga både jobbkambrater och gäster, fick till och med dricks av ett äldre par som var jätte gulliga när jag hjälpte de med väskorna till sitt rum. 
Det är en av få uppgifter jag har men eftersom det var första dagen så började jag med enkla saker som att fylla på handdukar, kopiera papper och dela ut välkomst drinkar. 

Tror att jag kommer trivas bra här och njuter verkligen av mitt tillfälliga rum jag har nu i början av min praktik, som är ett hotellrum som alla andra gäster på hotellet har med badkar och balkong helt för mig själv. Vet inte än när jag kommer byta till arbetarnas boenden men jag klagar inte på detta rum! 

Här är några bilder från de 2 dagar jag varit på Teneriffa men varit ledig från jobb tycker det är jättefint och kommer trivas :)

Men nu ska jag på affären och köpa lite choklad för dricksen jag fick idag, Adios

Allmänt | |
Upp