Längesen sist

Hej! 


Vet inte varför men har inte skrivit på länge tror jag varken har haft tid eller ork till det! Men det har hänt mycket sen sist. Jag har lärt mig mycket mer som att checka in folk och ju mer man lär sig desto roligare blir det! Carina har varit på besök jag har varit på carnevalen som var helt otroligt och bland de roligaste jag gjort! Min chef pratar bra om mig och han är jättebra och alltid så trevlig. 
Och nu i helgen har jag varit ledig i 3 dagar eftersom min mamma, syster om min systerdotter kom och hälsade på men nu har de åkt hem vilket känns tråkigt. 
Det har känts så bra att ha dom här så de vet hur jag har det och jag har det ju bra här och vill inte hem alls men idag har jag tänkt mycket på hemma så längtat hem till vardagliga saker och mina vänner litegrann. 

Vi har haft fullt upp i helgen, gått väldigt mycket och Shoppat med syrran, jag tog även chansen att ha lite semester så jag sov, åt och badade i poolen på mammas hotell vilket var jätte skönt och avslappnade. De bodde faktist på Wilma och Malins hotell så Malin jobbade i receptionen och Wilma jobbade i baren vilket var perfekt för mig så ingen slängde ut mig eftersom jag egentligen inte bodde på det hotellet. Har man inte bästa polarna???:D 

Nu ska jag jobba i 5 dagar och ser fram emot det för saknar mina kollegor lite.

Panik över gymnasiet arbetet har jag faktist men de löser sig nog

Chao!!

Allmänt | |
Upp